Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berdasarkan Akta Hakcipta 1987:
Dilarang untuk mencetak, mengulang siar, mengambil, mencuri, menciplak, dan sebagainya tanpa izin daripada penulis.Hak cipta blog adalah terpelihara (Kenyataan ini hanya untuk penulisan saya dalam subjek 'karyaku' kerana melibatkan penghantaran ke media cetak.Penulisan lain tiada akta halangan.Dialukan penyebaran)

Friday, June 19, 2009

::Alhamdulillah..Diterima::

Bismillahirrahmanirrahim...


Serasa nak berkongsi sedikit kesyukuran dan kegembiraan di hati...Alhamdulillah novel saya dan aini, Melakar Cinta Firdausi diterima oleh pembaca terutamanya sasaran kami...PEMBACA REMAJA...

'Teacher, bestla novel teacher. Sedih...Saya asyik nangis jer..kejap2 mati,ramai jer yang mati..dengan ayat2 quran dalam tu..sedihla teacher, " cakap fatin pelajar 2C.
'Nanti ada novel baru,teacher cakap tau!'

Rasa terharu sebab novel kami yang memang berkonsep 'ISLAMIK dan PENUH DENGAN AYAT2 JIHAD' dapat diterima oleh anak2 didikku...Terima kasih kepada kak Rohana,Kak Nazrah dan kakak2 lain di sekolah tolong promosi..walau ku sendiri tak pernah promosikan.

Teacher...best novel teacher!! Hakim dan azrul menunjukkan isyarat best padaku..Tersengih-sengih padaku sebelumku melangkah keluar dari kelas 2c, 'observe' guru praktikal.

'Eh, baca ke novel teacher?' soalku...tak sangka pelajar2 lelaki ku turut membacanya..Mereka mengangguk2 ceria..Apa lagi...mintak novel free la pulak..Alhamdulillah2...Terima kasih Allah...

Ya Allah, terima kasih...niat awalku bersama aini..sedikit sebanyak tercapai..pasti anak2 murid aini turut menyukainya...Novel kami sasaran buat remaja juga buat sahabat2 yang bersama2 dalam perjuangan ini...Terima kasih Aini...Terima kasih semua

*Terasa rindu pulak pada pelajar2 2C ku...kini diambil alih seketika oleh guru praktikal dari Beijing...

2 comments:

syuhadah dzarawi said...

Salam~kak, sYud baca pun menangis tak berlagu. Tahniah. Saya nak jumPa akak nT nak amek tanda tangan tau. huhu~~! teruskan berkarya~~!

Aimi Nabihah Mohamad said...

salam syud..waa yeke..smpi xberlagu..xsangka lak..akak bc xnangis pun..hehe..target bkn nk wat org nangis..tp jd cite sedih plak..he..papepun 2la realiti di palestin..sykrn ye syud ats sokongan..=)