Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berdasarkan Akta Hakcipta 1987:
Dilarang untuk mencetak, mengulang siar, mengambil, mencuri, menciplak, dan sebagainya tanpa izin daripada penulis.Hak cipta blog adalah terpelihara (Kenyataan ini hanya untuk penulisan saya dalam subjek 'karyaku' kerana melibatkan penghantaran ke media cetak.Penulisan lain tiada akta halangan.Dialukan penyebaran)

Saturday, March 13, 2010

Andaiku Pergi




Hatiku tiba-tiba terasa sayu
Merenung jalur2 kehidupan
Adakah jalan laluanku masih jauh atau sebaliknya
Bagaimanakah rupa laluanku nanti
Yang mungkin takkan sunyi dgn. pengharapan&tangisan
Mengharap pimpinan & belaian lembut dr Yang Esa
Untukku terus tabah tempuhi kehidupan duniawi
Hanya bersamaMu Ya Ilahi..
Aku teramat memerlukanMu

Ya Allah
Peluklah daku...
Aku lemah...Aku sakit...
Aku takut menghadapi TakdirMu
sepi seorang diri..
Ya Allah
Aku menangis keranaMu
KAU sapulah airmataku
Tenangkanla aku
dalam dakapan belaianMu

Ampunilah dosa2ku
Jika Kau mahu menjemputku pergi..
Aku hanya mahukan
Bahagia di dunia & Akhirat
Sekali2 ku rasa tak mampu lagi
harungi segala keperitan duniawi...
Ya Rabbi

No comments: