Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berdasarkan Akta Hakcipta 1987:
Dilarang untuk mencetak, mengulang siar, mengambil, mencuri, menciplak, dan sebagainya tanpa izin daripada penulis.Hak cipta blog adalah terpelihara (Kenyataan ini hanya untuk penulisan saya dalam subjek 'karyaku' kerana melibatkan penghantaran ke media cetak.Penulisan lain tiada akta halangan.Dialukan penyebaran)

Saturday, November 08, 2008

Liberal : Againts Fatwa...

Nov 7,2008
About a dozen protestors marched through Kuala Lumpur denouncing the recent ‘discriminatory’

Those involved were from two groups Katagender (which promotes gender sensitivity) and Food-not-Bombs, and included several men.

Armed with a large banner which read Lawan semua fatwa menindas perempuan (Oppose all fatwa which oppresses women)”, the protestors marched from the Ampang Park LRT station to the vicinity of KLCC.


Golongan Liberal dan Feminisme semakin berani..yang dihairankan apa kaitan majlis fatwa dengan non muslim ini?..adakah ada agenda di sebaliknya??...Mereka mempertahankan Amani, yang kontroversi dengan membotakkan kepala tanpa mengira hukum..

1 comment:

Anonymous said...

порно онлайн подростковый секс http://free-3x.com/ молоденькие порно видео free-3x.com/ малолетка раздевается и показывает влагалище онлайн просмотр [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]