Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berdasarkan Akta Hakcipta 1987:
Dilarang untuk mencetak, mengulang siar, mengambil, mencuri, menciplak, dan sebagainya tanpa izin daripada penulis.Hak cipta blog adalah terpelihara (Kenyataan ini hanya untuk penulisan saya dalam subjek 'karyaku' kerana melibatkan penghantaran ke media cetak.Penulisan lain tiada akta halangan.Dialukan penyebaran)

Sunday, November 09, 2008

::Dunia Baru Sebagai.....

Bismillahwalhamdulillah...

Putaran roda kehidupan tetap berputar,begitulah fitrah kehidupan seorang hamba. Apa yang perlu,kaki terus melangkah dengan kekuatan jiwa menelusuri setiap denai kehidupan penuh ketabahan diiringi redha Allah..
Buat sahabat2 seperjuanganku yang turut bakal bergelar 'sang murabbi/ah'..selamat menempuh dunia baru..dunia murabbi semakin mencabar saban kini..dimana sahaja pasti ada halangan, yang penting pesan seorang murabbiku...'sabar dan ikhlas'...sobran 'ala sobran..itulah kunci.

Dunia remaja kini, tarian 'shuffle'...dipersembahkan semasa 'Teachers Day'...Adakah kamu bersedia wahai para murabbi? Kenali dunia remaja kini, agar kita mampu bertindak & mendidik sesuai dengan keadaan&zaman.. Banyak lagi yang akan kita temui...nanti...

Selamat berjuang Iza di Pahang( ulu mana ye za..ehe)..Atikah,aini dan syikin di bumi Perak, Atun,Saadah dan Faasilla di bumi Johor, K.zati tetap di negeri tercinta,serambi Makkah..dan diriku bersama Arni,Nisah dan K.syafa di dunia Selangor..juga teman2 di amanahkan mentarbiyyah di bumi Kenyalang&Negri Bawah Bayu..

...Kita berdakwah melalui saintifik....Selamat melangkah ke dunia baru!!

No comments: